duminică, 21 februarie 2016

Da-mi ce ai mai scump - timpul tau!

De o saptamana, mintea imi este teribil de ocupata. Ma gandesc la Madalina, foarte tanara mamica, bolnava de leucemie, pe care comunitatea noastra de mamici s-a hotarat sa o sustina, dupa puteri, cu o mica actiune caritabila.

Am citit despre ea pentru prima data aici, la sugestia unei mamici de pe grupul de Soulful Parenting. Am simtit un ghimpe de gheață in coșul pieptului, ca de fiecare data cand imi trece prin minte ca as putea sa patesc ceva si sa imi las copiii orfani. Lacrimile lor imi tatueaza santuri pe inima. Suna patetic. Dar exact asta inseamna a fi mama. Madalina este atat de tanara, Dumnezeule! M-am cutremurat.

Mi-am dat seama ca timpul este bunul meu cel mai de pret. Mi-am dat seama ca e mereu prea putin si trebuie sa il masor cu grija si minutiozitatea unui ceasornicar. Mi-am dat seama de chinuitorul efort de a coborî dorința noastră de eternitate intre limite atât de înguste!

Apoi curgerea zilelor s-a reluat si am lancezit cateva zile, cum fac, recunosc, de multe ori cand citesc despre diverse cazuri pe care nu le cunosc direct. Dar ceva m-a trezit. Lucrurile s-au legat. Primul lucru: o sun pe Carla, care spune da si se implica din toata inima. Incet, incet, oamenii s-au adunat in jurul nostru, am implicat familiile noastre, alte mame ni s-au alaturat si am reusit sa incropim un targ de martisoare in 2 date si locuri in Timisoara: 23.2., marti, la Atetlier de infrumusetare interioara si sambata, 27.2. la Reciproc. Intre aceste date, cat si dupa, veti gasi martisoarele de cumparat la Reciproc.


Obiectele expuse sunt realizate de catre noi, mamici inimoase, fiecare dupa priceperea si talentul sau. Pentru mine, acestea sunt cele mai frumoase martisoare pe care le-am vazut in viata mea! Pentru ca in ele stau bunurile mele cele mai de pret: timpul si dragostea mea.

Va invit sa ne dati si voi din timpul vostru, atat cat se poate, si sa veniti sa ne vizitati.

Cine doreste sa doneze direct în contul Mădălinei, poate să o facă în următorul cont:

RO56 RNCB 0818 1242 4130 0005 deschis la BCR pe numele Nistor Andreia-Madalina











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu